خمار خانه

حکایت بعد از صداع های مستی

خمار خانه

حکایت بعد از صداع های مستی

مناجات نامه رایانه ای

این مناجات نامه به نظرم خیلی قشنگ اومد:

ای خدا Hard دلم Format مکن****Filed من را خالی از برکت مکن

Option غم را خدایا On مکن****File اشکم را خدایا Run مکن

Delete کن شاخه های غصه را****سردی و افسردگی هر سه را

Jumper شادی بیا تا Set کنیم****سیستم اندوه را Reset کنیم

نام تو Password درهای بهشت****آدرس Email سایت سرنوشت

ای خدا روز ازل Cad داشتی****Mouse بود اما مگر Pad داشتی

که چنین طرح 3D می زدی****طرح خود بر روی CD می زدی

تا نیفتد Bug در اندیشه مان****تا که ویروسی نگردد ریشه مان

ای خدا بر ما ایمن فرست****بهر دلهای پر آتش Fan فرست

ای خدا حرف دلم با کی زنم****Help می خواهم که F1 می زنم

نظرات 2 + ارسال نظر
بی خبر دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ب.ظ http://rokheandisheh.blogsky.com/

سلام
خواهشا وبلاگ خوبت رو همین جوری ادامه بده
خرابش نکن
خیلی ها میان شروع خوبی دارن اما ییییییهو خرابش می کنن واسه بازدید و کامنت بیشتر

بی خبر سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:09 ق.ظ


شعر زیر لوگو فقط یک بیته ! بیت اول غزل رو ننوشتم !!!

می دونم ولی بیت اول و دوم این غزل سعدی ناهمخوانه:
از در در آمدی و من از خود به در شدم
گویی ازاین جهان به جهانی دگر شدم
گوشم با راه تا که خبر می دهد ز دوست
صاحب خبر بیامد و من بی خبر شدم

یه بار دیگه دقت کن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد